ceterach موناکو لیون لوشامپیونه فرانسه

ceterach: موناکو لیون لوشامپیونه فرانسه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار علمی و آموزشی نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت

مردم دنیا به استفاده از لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت عادت کرده‌اند. با توجه به دستمزد پائین در کشورهای فقیر و زیاد کردن سریع صنعت مد، لباس‌ها از اشیایی ارزشمن

نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت

نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت

عبارات مهم : استفاده

مردم دنیا به استفاده از لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت عادت کرده اند. با توجه به دستمزد پائین در کشورهای فقیر و زیاد کردن سریع صنعت مد، لباس ها از اشیایی ارزشمند به اقلام یک بارمصرف تبدیل شده است و این تناوب مصرف گرایی، زمین را به سوی نابودی خواهد برد.

به گزارش سیناپرس؛برندهای متفاوت در سراسر جهان، چگونگی ساخت و فروش محصولات را در قیمت های پایین آموختند. برندهایی مانند H & M و Zara بروزترین قیمت ها را جهت صنعت پوشاک و فروش اجناس ارزان قیمت باکیفیت پائین تر نسبت به برندهای مطرح تعیین می کنند و خرده فروشانی مانند Walmart و Target مجبور هستند به فروش این مدل ها بپردازند تا انتظارات مشتریان را حفظ کنند؛ ولی هنگامی که شما در معرض تأثیرات وحشتناک محیط زیست و انسان از تولید چنین لباس های ارزان قرار می گیرید، واضح است که قیمت فقط بخش کوچکی از داستان پشت پرده را بیان می کند.

راه مهم جهت کم کردن هزینه های تولید، استفاده از نیروی کار ارزان است که اغلب به معنی تکیه بر کارخانه های موجود در کشورهای درحال توسعه است که شرایط کار اغلب کمتر تنظیم می شوند. هفتادویک میلیون نفر در سراسر دنیا در تولید پوشاک مشغول به کار هستند که اکثریت آن ها را زنان و کودکانی تشکیل می دهند که با شرایط غیرانسانی و حداقل دستمزد در محیط های غیراستاندارد به تولید مشغول هستند.

نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت

این تولیدات همچنین منجر به بعضی از آلودگی های شدید محیطی نیز می شود. بر اساس بعضی برآوردها، صنعت مد، دومین صنعت آلوده کننده دنیا بعد از صنعت نفت محسوب می شود. برندهای تجاری مد به مواد ارزان قیمت تری از پلی استر و پنبه ارزان متکی هستند. البته، ازآنجاکه صنعت مد همه ساله عوض کردن می کند، دوام این لباس ها چندان اهمیتی ندارد. بسیاری از پرسشها آلودگی دیگر مانند رنگ آمیزی پارچه ها با استفاده از رنگ های سمی یا دباغی چرم با استفاده از مواد شیمیایی سمی وجود دارد.

این یک حقیقت است که اگر کمپانی های تولیدکننده لباس، پرسشها اخلاقی و حقوق کارگران، کیفیت محصولات و محیط زیست را در نظر بگیرند، هزینه بیشتری پرداخته و قیمت محصولاتشان زیاد خواهد شد. در اینجا به معرفی بعضی راهکارها جهت خرید لباس های مناسب باکیفیت اوج می پردازیم:

مردم دنیا به استفاده از لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت عادت کرده‌اند. با توجه به دستمزد پائین در کشورهای فقیر و زیاد کردن سریع صنعت مد، لباس‌ها از اشیایی ارزشمن

لباس های بادوام، تطبیق پذیر و کلاسیک خریداری کنید: باکمی جستجو می توانید لباس هایی باکیفیت اوج و مناسب پیدا کنید که در ساخت آن ها از مواد مناسب جهت محیط زیست استفاده شده است و درعین حال استانداردهای کاری جهت کارگران رعایت شده است و محصول فوق درنهایت قیمت مناسبی دارد. در این محصولات عمدتاً از مواد کلاسیک و طبیعی استفاده شده است است.

از مارک هایی خریداری کنید که سازنده آن ها مشخص است: هر لحظه محصولات ساخته شده است در کشورهای درحال توسعه بد نیست. بعضی از مارک ها به جوامع فقیر در سراسر دنیا رفته اند و مشاغل کارخانه را جهت ایجاد وقت های شغلی ساخته اند. به عنوان مثال برند Known Supply تی شرت، لباس و شلوار کتان تولید می کند که باقیمت ۲۸ دلاری در پرو، اوگاندا و هند تولید می شود. کارگران دستمزد مناسبی دریافت کرده و نام فردی که این محصول را ساخته هست، روی یک برچسب نوشته می شود تا ارتباط واقعی بین سازنده محصول و خریدار برقرار شود.

نگاهی به کفش و لوازم جانبی بانام تجاری Nisolo که ۵۰۰ کارمند در پرو، مکزیک و کنیا را استخدام کرده نشان می دهد که این برند نیز کیفیت مناسبی داشته و بنیان گذاران شرکت وقت زیادی را در این کارخانه ها صرف می کنند و همچنین مزایای مهمی مانند مواظبت های بهداشتی، آموزش برنامه ریزی مالی و کلاس های آموزش زبان انگلیسی را جهت کارکنان خود فراهم می کنند.

نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت

لباس های ساخته شده است از مواد بازیافت شده است را خریداری کنید:

در طول چند سال گذشته، نوآوری های زیادی در مورد پلی استر انجام شده است هست، ماده ای که به طور گسترده ای در لباس های استفاده می شود. اگر شما در بازار به دنبال لباس شنا یا لباس ورزشی هستید، پیشنهاد می کنیم به لباس های پلی استری ساخته شده است از بطری های بازیافتی خارج شده است از اقیانوس استفاده کنید. به عنوان مثال برند Summersalt، لباس های قشنگ و پرطرفدار خود را بر اساس شبکه های بازیافت شده است می سازد. استفاده از پلی استر به معنی این نیست که مواد نفتی و پلاستیکی بهتر از مواد طبیعی هستند. باید در نظر داشت لباس های پنبه ای هم جهت محیط زیست مسئله ساز بوده و پنبه یک گیاه با نیاز بسیار شدید به آب است و در بسیاری از کشورها آفت کش های سمی در روند رشد آن استفاده می شود. عالی ترین کاری که جهت گزینش جنس لباس می توانید انجام دهید این است که از تأثیر مواد مورداستفاده خود بر محیط زیست آگاهی داشته و تلاش کنید عالی ترین تصمیم را بگیرید.

مردم دنیا به استفاده از لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت عادت کرده‌اند. با توجه به دستمزد پائین در کشورهای فقیر و زیاد کردن سریع صنعت مد، لباس‌ها از اشیایی ارزشمن

لباس های کودک را فراموش نکنید

ازآنجایی که کودکان به سرعت رشد کرده و هر لحظه لباس های خود را کثیف می کنند، بسیاری از والدین میل به دارند لباس های فرزند ها را زودبه سریع عوض کرده و به همین علت معمولاً به دنبال لباس های گران قیمت نیستند.

نابودی زمین به دنبال عادت مردم دنیا به لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت

کمپانی های سازنده لباس کودک اغلب این لباس ها را از بی کیفیت ترین مواد ممکن، با استفاده از کارخانه هایی با دستمزد کم، می سازند. جهت مثال، کارخانه شرکت تولیدی لباس کودکان با عنوان Rana Plaza در بنگلادش در سال ۲۰۱۱ دچار سانحه شده است و طی آن هزاران نفر کشته و زخمی شدند.

البته همه شرکت های غیر مشهور سازنده لباس کودک، محصولات بی کیفیت و مضر جهت محیط زیست تولید نکرده و چند مارک پایدار کوچک وجود دارد که محصولاتشان مناسب هستند. به عنوان مثال مارک blue و لباس های جین کودکان که در یک کارخانه هندی ساخته می شوند به طور باورنکردنی منطبق با محیط زیست هستند.

برند مونیکا اندی (Monica Andy) جهت تهیه لباس های قشنگ آشنا شده است هست، زیاد محصولات این برند با پنبه آلی تائید شده است به وسیله GOTS (استاندارد جهانی نساجی آلی) ساخته شده است هست. این عنوان به این معنی است که لباس ها در طول فرآیند تولید ارزیابی شده است و در مواد اولیه آن از آفت کش ها، سفیدکننده ها یا فلزات سنگین استفاده نمی شود.

واژه های کلیدی: استفاده | محصولات | استفاده | کارخانه | ارزان قیمت | شرکت تولیدی | اخبار علمی و آموزشی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه